تهران و کرج
09126972376
ساعت پاسخگویی به تماس ها 9 صبح الی 6 عصر
09126972376
ساعت پاسخگویی به تماس ها 9 صبح الی 6 عصر
طراحی کاتالوگ محصولات دقیق پلاستیک کهن

طراحی کاتالوگ محصولات دقیق پلاستیک کهن

چوب کسری
چوب کسری
طراحی کاتالوگ خاص چوب کسری
سیگما
سیگما
طراحی کاتالوگ دیجیتال سیگما
نان نیکنان
نان نیکنان
طراحی کاتالوگ نان نیکنان
کوروش پروتئین
کوروش پروتئین
طراحی کاتالوگ کوروش پروتئین
طراحی کاتالوگ محصولات نیازمند چه دانشی است؟

نکات مهم طراحی کاتالوگ محصولات

طراحی کاتالوگ محصولات نشان دهنده نیاز شرکت به ارائه پیشنهاد خود به شیوه ای واضح و جامع است. کاتالوگ محصولی که امروزه واقعاً کار می کند، باید خواننده را فوراً متوجه نوع و ویژگی های محصولی که پیش روی او قرار می دهد، کند. خواندن باید فوری باشد. طراحی گرافیکی و چیدمان کاتالوگ باید مرتب و منظم باشد. یک کاتالوگ باید فلسفه شرکت را به شیوه صحیح بیان کند و مزایا و مزایای ارائه شده توسط هر محصول و خدمات را مشخص کند.
بنابراین، پاسخ به سوال اصلی بله است، طراحی کاتالوگ محصولات واقعا ضروری است.

با توجه به نیاز به به روز رسانی مداوم، با توجه به کاهش هزینه های تولید، علاوه بر فرمت کاغذی، امکان طراحی کاتالوگ محصولات یا بروشور در قالب الکترونیکی (PDF) وجود دارد که می تواند در وب سایت شما بارگذاری و یا به صورت الکترونیکی ارسال شود. ایمیل بودن همچنین امکان ایجاد یک کاتالوگ قابل مرور به صورت آنلاین از طریق سرویس رایگان issuu.com وجود دارد.

e-designer.it با هدف افزایش فروش و امکان نمایش محصولات به صورت شفاف و موثر، به طراحی کاتالوگ محصولات شرکت ها می پردازد. با استفاده از چیدمان های متناسب با نوع محصول و همچنین ترفندهای گرافیکی برای ساده سازی استفاده و خوانایی طرح، می توان کاتالوگ محصول را به عنوان یکی از موثرترین ابزار فروش در اختیار شرکت قرار داد.

طراحی کاتالوگ محصولات، هم بر روی کاغذ و هم به صورت PDF، در طول نمایشگاه یا زمانی که با یک مشتری جدید در تماس هستید، به شما این امکان را می دهد که طیف وسیعی از محصولات ارائه شده را نشان دهید. به این ترتیب مشتری می تواند راه حلی مناسب برای نیازهای خود و همچنین بهبود تصویر برند بیابد و شرکت خود را به صورت آنلاین و آفلاین معرفی کند.
در واقع، کاتالوگ شرکت وسیله ای موثر برای ارائه محصول یا خدمات است که می تواند عملکردها، ویژگی های فنی و مجموعه های مختلف موجود را با جزئیات نشان دهد. به طور کلی، یک کاتالوگ شرکت همچنین شامل بخشی است که به لیست قیمت برای کاربران خود اختصاص داده شده است.

از پروژه تا اجرای گرافیکی کاتالوگ های شرکت
برای اینکه یک کاتالوگ موثر باشد و بتواند فروش را افزایش دهد، به یک چیدمان گرافیکی جذاب، منظم و منظم، تصاویر با وضوح بالا و متون واضح و توضیحی نیاز دارید. از طراحی گرافیکی گرفته تا ایجاد کاتالوگ محصول، مهم است که این دستورالعمل ها را عملی کنید:

به مشتری پیشنهاد دهید تا کاتالوگ را به ساده ترین شکل ممکن مطالعه کند.
اطلاعات محصول درون آن را به راحتی قابل شناسایی کنید.
مزایایی را که می توان از خرید یک محصول به دست آورد را به وضوح نشان داد.
بنابراین لازم است که تمام اطلاعات مربوط به محصولات سازماندهی شود و کاتالوگ با ارزیابی تعداد صفحاتی که باید توسعه داده شود و چه تعداد محصول در هر صفحه باید معرفی شود ساختاربندی کرد. برای تسهیل خواندن و امکان یافتن ساده اطلاعات در مورد محصولات، ایجاد دسته بندی های مرتبط و سریع قابل شناسایی ضروری است.

استفاده از تصاویر با کیفیت بالا، متون مصنوعی اما جامع و مهمتر از همه طراحی گرافیکی تازه و چیدمان کاتالوگ بدون زواید بیش از حد می تواند این مزیت را به کاتالوگی که به صورت گرافیکی به روشی حرفه ای ایجاد شده است بدهد. کاتالوگی که می تواند هویت شرکت را بهبود بخشد، اما مهمتر از همه برای افزایش فروش.

 طراحی کاتالوگ محصولاتبه طور کلی هزینه ایجاد کاتالوگ محصولات با صفحات زیاد و پر از محصولات و تصاویر دارای قیمت متوسط ​​/ بالا می باشد. اگر نیاز به ایجاد یک کاتالوگ و شامل هزینه های تولید دارید، می توانید این دو راه حل را امتحان کنید:

>> به جای یک کاتالوگ واحد با همه محصولات، می توانید با چاپ در تعداد کم (حتی 50/100 نسخه) و چاپ دیجیتال (که برای تعداد کمتر قیمت رقابتی کمتری دارد، به فکر یک کاتالوگ کوچکتر با پرفروش ترین محصولات باشید. با چاپ سنتی). این راه حل می تواند برای یک ارائه، یک رویداد خاص یا یک نمایشگاه بهینه باشد.

> یک کاتالوگ/بروشور (مانند تصویر زیر) حاوی "برگ"های جداگانه برای هر محصول ایجاد کنید. به این ترتیب امکان صحافی فرم ها در زمان بعدی برای تحویل یک نشریه وجود خواهد داشت. این راه حل می تواند موفقیت آمیز باشد اگر شما نیاز به تغییر اغلب ویژگی های فنی محصولات دارید یا اگر نیاز به مشاهده انواع مختلف کاتالوگ بر اساس مشتری مورد نظر خود دارید.

طراحی کاتالوگ محصولات
طراحی کاتالوگ محصولات
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *