تهران و کرج
09126972376
ساعت پاسخگویی به تماس ها 9 صبح الی 6 عصر
09126972376
ساعت پاسخگویی به تماس ها 9 صبح الی 6 عصر

طراحی جعبه مقوایی

طراحی جعبه مقوایی

طراحی جعبه مقوایی مناسب از مهمترین ارکان صاحبان صنایع تولید می باشد.
جعبه مقوایی رایجترین نوع جعبه بسته بندی است که در اکثر مواقع در آخرین لول بسته بندی محصول قرار دارد.
جعبه مقوایی بر اساس نوع متریال استفاده شده، شکل ساختار و نوع قفل و بسته بندی به انواع مختلفی تقسیم میشود که در ادامه به صورت مفصل تری به بیان انواع آن خواهیم پرداخت.

جعبه مقوایی چیست و انواع آن کدام است؟

نمونه کارهای طراحی جعبه مقوایی

طراحی بسته بندی جعبه، طراحی جعبه مقوایی، طراحی بسته بندی کارتن، طراحی بسته بندی ظروف پیل و پک، طراحی بسته بندی لفاف

طراحی و چاپ کارتن بسته بندی

طراحی کارتن فلکسو تک رنگ تا 4 رنگ طراحی کارتن لمینتی

+0

مشتریان چاپ کارتن

+0

طراحی های کارتن

فروش آنلاین طرح جعبه و لفاف دستمال کاغذی

طرح جعبه دستمال کاغذی 200 برگ، 300 برگ، لفاف، رول و جیبی
خرید به صورت اختصاصی است و بعد از خرید طرح شما از سامانه حذف خواهد شد

17 نکته از 7 طراح بزرگ بسته بندی

چیزی که ما در طراحی بسته بندی شما ارائه خواهیم داد. "بسته بندی فرای یک طرح، یک پروژه مهم است"

نحوه طراحی بسته بندی محصول: 15+ نکته تخصصی طراحی بسته بندی محصول

آیا می خواهید بسته بندی محصول را طراحی کنید که از قفسه بیرون بیاید؟ این متخصصان صنعت نکات، ترفندها و توصیه های برتر طراحی بسته بندی محصول خود را به اشتراک می گذارند.

به لطف افزایش تجارت الکترونیک ناشی از همه گیری COVID 19، صنعت بسته بندی محصولات رونق خلاقانه ای را تجربه می کند. با ابزارهای سفارشی‌سازی امروزی و راه‌حل‌های چاپ دیجیتال، برندها اکنون گزینه‌های بسته‌بندی محصول بی‌پایانی برای انتخاب دارند. و با گرایش‌های طراحی بسته‌بندی شامل همه چیز، از گرادیان و رنگ‌های هولوگرافیک گرفته تا تبلیغات بسته‌بندی‌ها و بسته‌بندی پایدار، آسمان محدودیت دارد. اما چگونه می توان طرح بسته بندی عالی را برای محصول خود انتخاب کرد؟

با توجه به اینکه 70 درصد از مصرف کنندگان برداشت خود را از یک نام تجاری بر اساس بسته بندی آن شکل می دهند، نمی توان انکار کرد که انتخاب های بسته بندی محصول شما می تواند تأثیر زیادی بر تجربه و رضایت مشتری داشته باشد. چه در حال طراحی بسته بندی خود برای کارایی و کاربردی بودن باشید و چه خلاقیت و نوآوری، بسیار مهم است که ترجیحات، نیازها و ارزش های مخاطبان خود را بدانید و بسته بندی خود را بر اساس آن طراحی کنید.

آیا برای یادگیری نحوه بسته بندی محصولات خود در بسته بندی عالی آماده هستید؟ ما از طیف وسیعی از کارشناسان صنعت خواسته ایم تا نکات، ترفندها و توصیه های برتر طراحی بسته بندی محصول خود را به اشتراک بگذارند.

در مورد گرافیک بسته بندی چه میدانیم؟

طراحی خوب بسته بندی: بایدها و نبایدهای گرافیک بسته بندی

همچنین نقش کلیدی در کارایی زنجیره تامین کلی دارد. ارتباط شفاف در هر مرحله از مرحله طراحی بسته بندی به موفقیت آن هم به عنوان یک بسته کاربردی و هم به عنوان یک دوره تولید بسته بندی کارآمد کمک می کند. ارتباطات همچنین برای برندهایی که تولید بسته بندی خود را برون سپاری می کنند بسیار مهم است، زیرا طراحان ممکن است پیشینه چاپی برای درک چگونگی تولید مفهوم بسته بندی آنها در زندگی واقعی نداشته باشند، یا اینکه آیا طرح های آنها حتی برای تولید انبوه قابل انجام است.

البته، «طراحی بسته‌بندی خوب» (طراحی جعبه مقوایی) به خودی خود یک موضوع غول‌پیکر است، به‌ویژه اگر بسته‌بندی عملکردی چندگانه را در نظر بگیرید که برای بخش‌های مختلف در سراسر سازمان و در سراسر زنجیره تأمین بسته‌بندی خدمت می‌کند. به همین دلیل است که این مقاله تنها بر یک عنصر بسته بندی خوب طراحی شده و کاملاً بهینه شده تمرکز می کند: گرافیک.

بسته به سطح تجربه و آشنایی شما با طراحی بسته بندی، این بایدها و نبایدها ممکن است نسبتاً واضح و یا به طرز شگفت آوری چشم باز کنند. در هر صورت، امید ما این است که این مقاله اهمیت بررسی دقیق تاثیر گرافیک بسته بندی بر کاربران، تولید کنندگان، فرستنده ها و هر کس دیگری که در طول چرخه عمر بسته بندی با بسته بندی تعامل دارد را برجسته کند.

در مورد طراحی گرافیک (مخصوصا طراحی جعبه مقوایی) قوانین سخت و سریع کمی وجود دارد، با این حال، بهترین روش ها وجود دارد که به پروژه های طراحی گرافیک موفق کمک می کند. هنگام طراحی گرافیک برای بسته بندی، چند مورد از این بهترین شیوه ها عبارتند از:

یک پالت رنگی سازگار با برند و از نظر بصری جذاب انتخاب کنید. از احساساتی که رنگ می تواند برانگیزد آگاه باشید. آبی و سبز معمولا آرامش بخش هستند، در حالی که قرمز می تواند باعث تحریک عمل شود.
تعداد فونت ها را محدود کنید. به طور کلی استفاده از دو فونت توصیه می شود.
کمتر می تواند بیشتر باشد. سعی نکنید اطلاعات زیادی را در مناطق کوچک قرار دهید. استفاده استراتژیک از فضای سفید برای جلوگیری از بهم ریختگی.
اطمینان حاصل کنید که طراحی برای شرکت، محصول (یا خط تولید) و مشتریان هدف مناسب است.

توجه داشته باشید که دستورالعمل‌های طراحی بسته‌بندی موفق برای تجارت الکترونیک با بسته‌بندی خرده‌فروشی کمی متفاوت است. تمام بسته بندی ها باید از محصول محافظت کنند و اطلاعات محصول را به وضوح بیان کنند. با این حال، بسته به اینکه محصول برای خرده فروشی یا تجارت الکترونیکی باشد، این ویژگی ها کمی متفاوت هستند. به عنوان مثال، بسته‌بندی تجارت الکترونیکی باید طوری طراحی شود که برای مخاطب دیجیتال متمایز باشد و ارزش و مزایا را در چند ثانیه قبل از اینکه مصرف‌کننده به آن پیمایش کند، در میان بگذارد. بسته‌بندی تجارت الکترونیک نیز باید به گونه‌ای طراحی شود که هنگام تحویل به درب منزل توجه ناخواسته را به خود جلب نکند یا سرقت را تشویق نکند. در حالی که بسته‌بندی‌های خرده‌فروشی باید چشم‌نواز باشند تا در معرض دید قرار گیرند، در حالی که هرگونه محدودیت اندازه جلسه توسط خرده‌فروشان برای اطمینان از اندازه مناسب بسته‌بندی برای قفسه اعمال می‌شود. برای برندهای تجارت الکترونیک، طراحی بسته‌بندی می‌تواند بر خرید یا عدم خرید اضافی مشتریان در آینده تأثیر بگذارد. یک نظرسنجی از خریداران تجارت الکترونیک بزرگسالان ممتاز (مشتریانی که بیش از 200 دلار در ماه خرج می‌کنند) نشان داد که 42٪ "به احتمال زیاد" در اولین دریافت یک کالا متوجه بسته‌بندی سفارشی می‌شوند. خریداران ممتاز نیز به دلیل بسته بندی سفارشی، 15 درصد بیشتر احتمال دارد که دوباره خرید کنند.

طراحی بسته بندی خوب (به خصوص جعبه مقوایی) باید بیشتر از ظاهر در نظر گرفته شود. مراقب عناصر طراحی باشید که محدودیت‌های چاپ را بالا می‌برند و می‌توانند کیفیت تولید مثل را به خطر بیندازند. از تصاویر دقیق یا بسیار دقیق و همچنین فرآیندهایی که به کاربردهای متعدد نیاز دارند، باید اجتناب شود.

بهتر است از عناصر طراحی که حاشیه باریکی برای خطا در مرحله تولید ایجاد می کنند دوری کنید. به عنوان مثال، الگوهای پیچیده ای که در سراسر یک پانل برش داده می شود، احتمالاً منجر به چالش های تولید می شود.

علاوه بر این، بسیاری از صنایع به الزامات قانونی پایبند هستند که می تواند بر طراحی بسته بندی (یا طراحی جعبه مقوایی) تأثیر بگذارد. اگر در حال طراحی گرافیک بسته‌بندی خرده‌فروشی برای محصولات با نظارت بالا هستید، مطمئن شوید که از تمام مقررات بسته‌بندی قابل اجرا آگاهی کامل دارید تا از تأخیرهای پرهزینه در مرحله تأیید طراحی (یا بدتر از آن، فراخوان‌های پرهزینه و طراحی مجدد گرافیک‌های بسته‌بندی که ناقض استانداردها و قوانین است) جلوگیری کنید.

طراحی بسته بندی موفق و یا طراحی جعبه مقوایی با درک اهدافی که برای دستیابی به آن در نظر گرفته شده آغاز می شود. همکاری بین طراح و ذینفعان کلیدی در شرکت اطمینان حاصل می کند که طراحی بسته بندی انتظارات همه را برآورده می کند - قبل از نهایی شدن. نادیده گرفتن این مرحله مهم می تواند منجر به هدر رفتن زمان، انرژی و سایر منابع شود. یک بریف خلاقانه ابزار ارزشمندی است که می تواند فرآیند طراحی بسته بندی را به طور موثر هدایت کند. یک خلاصه خلاقانه علاوه بر کمک به برقراری ارتباط با اهداف برند، جدول زمانی، نقاط عطف، نقاط تایید و معیارهایی را برای سنجش عملکرد آن ارائه می‌کند. چاپگرها و اعضای تیم تضمین کیفیت را در فرآیند همکاری بگنجانید تا مطمئن شوید که طراحی شما با مشخصات و الزامات آنها نیز مطابقت دارد. چاپ نمونه ها و ارسال آنها برای تایید قبل از اجرای کامل سفارشات، شگفتی های ناخوشایند و گران قیمت را از بین می برد.

کریستی کمبل
مدیر عامل Pink Pony Creative
کریستی کمبل - مدیر عامل Pink Pony Creative
1. به کل بسته فکر کنید
طراحی بسته بندی عالی در مورد ترکیب رنگ های زیبا، تایپوگرافی و عکاسی است. هنگامی که برای یک مخاطب خاص بسته بندی می سازید، همه چیز باید هدفی داشته باشد. همچنین بسیار مهم است که به این فکر کنید که آن محصول در قفسه چگونه به نظر می رسد (اگر در فروشگاه فروخته می شود) یا اینکه چگونه آنلاین به نظر می رسد و از رقبای خود متمایز می شود.

طراحی جعبه مقوایی گیلاس گالری

شاید از طریق استفاده از تایپوگرافی جسورانه یا انتخاب رنگ های جسورانه باشد. فکر کنید، "چرا من این انتخاب ها را انجام می دهم و هدف آنها چیست؟"

کریستی کمبل
مدیر عامل Pink Pony Creative
کریستی کمبل - مدیر عامل Pink Pony Creative

وقتی صحبت از طراحی بسته بندی می شود، این نکته کلیدی است. قبل از چاپ هزاران، چاپ را آزمایش کنید، آن را شبیه سازی کنید و مطمئن شوید که تمام انتخاب های طراحی شما درست است، به عنوان مثال. اطمینان حاصل کنید که اندازه فونت صحیح است، رنگ ها به خوبی در نظر گرفته شده اند، و غیره. همچنین در مورد تکنیک های چاپ اضافی که می تواند بسته بندی را زنده کند فکر کنید.

طراحی جعبه مقوایی گیلاس گالری

شاید این یک فویل هولوگرافیک، عبارت برجسته یا نقطه ای UV باشد - این می تواند طراحی شما را از خوب به عالی تبدیل کند.

این یک لحظه واقعا غرورآفرین است که می بینید طراحی بسته بندی شما جان گرفته و نتیجه نهایی را به عنوان یک محصول فیزیکی در دستان خود نگه می دارد. وقتی تولید انبوه شود و هزاران مورد از آنها را ببینید حتی بهتر است!

موریس کاستون
طراح بسته بندی محصولات آزاد
Morice Kastouun - طراح بسته بندی محصولات آزاد

این انتظار وجود دارد که یک راه حل بسته بندی ارائه دهید که هم منحصر به فرد باشد و هم برای بازار یا دسته ای که برای آن طراحی می کنید جذاب باشد.

طراحی جعبه مقوایی گیلاس گالری

این نیز پر ارزش ترین بخش است - یافتن راه حل برای "مشکل" رضایت بخش است. به سادگی تعیین کنید که می خواهید بسته بندی چه مشکلی را حل کند، سپس آن را طوری طراحی کنید که این کار را انجام دهد.

موریس کاستون
طراح بسته بندی محصولات آزاد
Morice Kastouun - طراح بسته بندی محصولات آزاد

من نمی توانم به اندازه کافی تاکید کنم که چقدر مهم است که بدانید در چه دسته ای مشغول به کار هستید. رقبای خود را ممیزی کنید تا مشخص کنید آنها چه کاری انجام می دهند و چرا انجام می دهند.

طراحی جعبه مقوایی گیلاس گالری

از چه دارایی های برند مانند رنگ ها، شکل ها یا سبک های تصویر استفاده می کنند؟ این به شما کمک می‌کند بفهمید از چه چیزی دوری کنید و فرصت‌هایی را که قبلاً در دسته‌بندی شما سرمایه‌گذاری نشده‌اند را برجسته کنید تا مطمئن شوید که محصول متمایز است.

طراحی بسته بندی بسیار متفاوت و رهایی بخش است. این به من امکان می دهد از نقاط قوت مانند تصویرسازی و طراحی استفاده کنم و به کارم بیشتر در معرض دید قرار می گیرد. دیدن کار من در میخانه ها یا قفسه های سوپرمارکت شگفت انگیز است.

جیمز تایت
مدیر تولید چاپ در شرکت استیکر
جیمز تایت - مدیر تولید چاپ در شرکت استیکر

بهترین نکته طراحی بسته بندی من این است که مختصر باشد. چه از طرف یک مشتری باشد یا نه، مطمئن شوید که تا آنجا که می توانید سؤالات زیادی بپرسید تا دقیقاً خواسته های آنها را مشخص کنید و آن را سرگرم کننده تر کنید. حداقل برای من، یک خلاصه کوتاه جایی است که جادو اتفاق می افتد.

جیمز تایت
مدیر تولید چاپ در شرکت استیکر
جیمز تایت - مدیر تولید چاپ در شرکت استیکر

برای جلب توجه مشتریان خود، باید مطمئن شوید که بسته بندی شما در برابر بقیه متمایز است. شما چیزی بیش از طرح های رنگی و یک جعبه مربع در اختیار دارید - به تکنیک های چاپ، لمینت ها، برجسته کاری، چاپ سفید و بافت فکر کنید.

طراحی جعبه مقوایی گیلاس گالری

اگر یک محصول رقیب از لمینت براق استفاده می کند، به سراغ لمینت مات بروید. این چیزهای کوچک محصول شما را متمایز می کند و تمرکز مشتری شما را هنگام خرید در بازارهای بسیار اشباع شده هدایت می کند.

من جنبه حل مسئله طراحی بسته را دوست دارم. نه تنها فرصتی برای انعطاف پذیری ایده ها و ارائه راه حل های خلاقانه است، بلکه فرصتی برای ایجاد و ساخت چیزی است که قبلاً هیچ کس دیگری ساخته نشده است.

فیل فوربس
بازاریاب ارشد در Packhelp
فیل فوربز - بازاریاب ارشد در Packhelp

بسته بندی چیزی بیش از یک جعبه است - همچنین می توانید از کیسه های پستی، درج، لوله های مقوایی، کیسه های جیفی، کیسه های ایستاده، پاکت ها استفاده کنید.

طراحی جعبه مقوایی گیلاس گالری

به صورت پیش‌فرض روی یک کادر قرار ندهید. نوع بسته‌بندی که استفاده می‌کنید به اندازه طرحی که روی آن قرار می‌دهید، در مورد برند شما صحبت می‌کند.

همچنین از تمام سطوح بسته بندی خود استفاده کنید. وقتی کسی جعبه ای را برای دیدن محصول باز می کند، این یک لحظه صمیمی است. اطلاعات را در داخل بسته بندی خود چاپ کنید تا برند شما بخشی از تجربه اولیه بین محصول و مصرف کننده باشد.

فیل فوربس
بازاریاب ارشد در Packhelp
فیل فوربز - بازاریاب ارشد در Packhelp

سبک نکته ای کلیدی است. بسته بندی شما باید با زبان وب سایت، برند بوک و نام تجاری شما مطابقت داشته باشد – این فقط وسیله دیگری برای کمک به ایجاد یک تجربه برندسازی ثابت است.

طراحی جعبه مقوایی گیلاس گالری

 

دیدن اینکه مشتریان ما چگونه می‌توانند چیزی به سادگی یک جعبه مقوایی را انتخاب کنند و از رنگ‌ها، الگوها، شکل‌ها و متن برای ایجاد چنین طرح‌های متنوعی استفاده کنند، شگفت‌آور است. این چیزی است که من در مورد طراحی بسته بندی دوست دارم - این یک رسانه نادیده گرفته شده است که می تواند به عنوان یک بوم خالی استفاده شود.

مین کر
طراح در برند The Key
Min Ker - طراح در The Key Branding

به این فکر کنید که در قفسه چگونه به نظر می رسد
چیزی که من را در مورد بسته بندی هیجان زده می کند این است که چقدر با زندگی روزمره یکپارچه است - تقریباً می توانید آن را در هر جنبه ای از زندگی مردم مشاهده کنید. با در نظر گرفتن این موضوع، بسیار مهم است که به این فکر کنید که طرح شما در قفسه چگونه به نظر می رسد.

مین کر
طراح در برند The Key
Min Ker - طراح در The Key Branding

10. آن را مختصر، ساده و سرراست نگه دارید
برای من، طراحی بسته بندی موفق باید از سه S پیروی کند - مختصر، ساده و ساده! باید در بیان یک ایده یا احساس موجز، در اجرای طرح و پیام رسانی ساده و از نظر ارائه گزاره اصلی خود ساده باشد.

من عاشق ایده هایی هستم که بخشی از فرآیند طراحی بسته بندی را تشکیل می دهند. اگرچه ممکن است چالش برانگیز باشد، اما کار با یک تیم و مشتری برای حل یک مشکل بسیار رضایت بخش است. همچنین دیدن طرح های خود در هنگام خرید ضرری ندارد!

فیل باغداساریان
بنیانگذار و مدیر عامل در PackWire
فیل باغداساریان - بنیانگذار و مدیرعامل PackWire

بسیاری از ما در مورد هدف بسته بندی تجدید نظر می کنیم. اکنون که تجارت الکترونیک پادشاه است، نقاط لمسی که توسط مشتری آغاز می شود به جای روی قفسه روی صفحه رخ می دهد. اغلب، اولین تعاملی که یک مشتری با بسته بندی یک برند دارد، پس از انجام خرید است.

طراحی جعبه مقوایی گیلاس گالری

به همین دلیل ما از یک "من را انتخاب کن!" فلسفه یک رویکرد طراحی است که به مشتریان اطمینان می دهد که انتخاب درستی انجام داده اند. بنابراین، مهم است که بپرسید بسته بندی شما دقیقاً در کجای سفر مشتری وارد تصویر می شود و چه هدفی را دنبال می کند.

فیل باغداساریان
بنیانگذار و مدیر عامل در PackWire
فیل باغداساریان - بنیانگذار و مدیرعامل PackWire

بسته بندی شما ارتباط نزدیکی با افرادی دارد که آن را حمل می کنند. این می تواند لحظاتی از انتظار، شگفتی و حتی باقی ماندن در خانه های مصرف کنندگان را مدت ها پس از خروج محصول از جعبه و یا بسته بندی شما را ارائه دهد. (بسته بندی اغلب برای ذخیره سازی لوازم خانگی تغییر کاربری داده می شود).

خود را در ذهن مصرف کننده قرار دهید و به نحوه تعامل آنها با بسته بندی شما فکر کنید.

فیل باغداساریان
بنیانگذار و مدیر عامل در PackWire
فیل باغداساریان - بنیانگذار و مدیرعامل PackWire

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که می بینم شرکت ها در مورد بسته بندی خود مرتکب می شوند این است که سعی می کنند هر نقطه فروش، اطلاعات، گرایش طراحی و کلمات کلیدی را در جعبه خود جمع کنند. این منجر به پیامی درهم می‌شود که واقعاً چیزی نمی‌گوید.

طراحی جعبه مقوایی گیلاس گالری

وقتی نوبت به بسته‌بندی مؤثر می‌رسد، محصول یا نام تجاری خود را به ملزومات آن کاهش دهید و آنها را در جلو و مرکز به نمایش بگذارید. این بدان معنا نیست که برند شما باید زبان طراحی مینیمالیستی را بپذیرد، بلکه پیام شما باید متمرکز بماند و در خدمت هدفی عملی باشد.

هرگز از ریسک کردن نترسید. ابزارهای بسته‌بندی DIY و چاپ دیجیتال آزمایش پیام‌ها و داستان‌گویی برند شما را آسان‌تر از همیشه می‌کنند. اجازه دهید خلاقیت شما کاملاً سلطنت کند - وقتی رقابت شدید است، می خواهید نشان دهید که کارها را متفاوت انجام می دهید.

آصف محمد
یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Refine Packaging
آصف محمد - بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Refine Packaging

در نظر گرفتن نحوه استفاده از بسته بندی شما بسیار مهم است. این به شما کمک می کند تا محصول شما به چه نوع بسته بندی نیاز داشته باشد. از خودت بپرس:

فرآیند لجستیک چگونه خواهد بود؟ به عنوان مثال، شیشه یا سایر اقلام ظریف در طول فرآیند حمل و نقل و تکمیل نیاز به محافظت بیشتری دارند. فرآیند طراحی شما باید به هر شکلی که ممکن است به "بالشتک" اضافی اضافه شود.

آیا بیرون بسته بندی نیاز به دستورالعمل خاصی دارد؟
آیا ملاحظاتی برای مواد مصرفی یا محصولات حساس به حرارت، مانند سوراخ هایی برای تهویه لازم است؟

آصف محمد
یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Refine Packaging
آصف محمد - بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Refine Packaging

هنگام طراحی یک طرح برای بسته بندی محصول سفارشی خود، موارد زیر را در نظر بگیرید:

چه محصولاتی می فروشید؟ اندازه جعبه و وزن اقلام شما بر گزینه های شما تأثیر می گذارد. ممکن است لازم باشد اقلام سنگین را در جعبه های تقویت شده محکم قرار دهید، در حالی که ممکن است با بسته بندی اقلام سبک تر و کوچکتر در جعبه های کارتنی نازک تر، به آن ها برسید.
محصولات شما برای چه کسانی هستند؟

سن مشتریان خود، سطح درآمد آنها، موقعیت جغرافیایی آنها و آنچه آنها مهم می دانند را در نظر بگیرید. آیا مخاطبان شما اقلام لوکس را ترجیح می دهند یا خریداران مقرون به صرفه هستند؟

بسته بندی محصول شما باید برای مشتری ایده آل شما جذاب باشد، بنابراین دانستن بازار هدف شما تا حد زیادی به ایجاد یک طراحی بسته بندی چشم نواز کمک می کند.

طراحی جعبه مقوایی گیلاس گالری


محصولات شما در کجا فروخته خواهد شد؟ محصولات شما ممکن است به صورت آنلاین، در سوپرمارکت های زنجیره ای بزرگ، در فروشگاه های کوچک محلی یا ترکیبی از این کانال ها فروخته شوند. این به تعیین بهترین راه برای گنجاندن جزئیات منحصر به فرد در طراحی شما کمک می کند تا بسته بندی محصول شما را برای هر مکان متمایز کند.

آصف محمد
یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Refine Packaging
آصف محمد - بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Refine Packaging

هنگامی که الزامات اولیه بسته بندی خود را مشخص کردید، سپس می توانید تمرکز خود را به ایده های طراحی مانند الگوها، رنگ ها و تایپوگرافی متناسب با برند و استراتژی بازاریابی خود معطوف کنید.

طراحی جعبه مقوایی گیلاس گالری 

طراحی بسته بندی یک راه فوق العاده برای ایجاد یک تاثیر اولیه قوی است. اطمینان حاصل کنید که بسته بندی شما با وب سایت، کانال های رسانه های اجتماعی و سایر نقاط تماس برند شما سازگار است تا بیشتر به رسمیت شناخته شود. 
(نمونه جعبه های همبرگر کوروش پروتئین البرز)

آصف محمد
یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Refine Packaging
آصف محمد - بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Refine Packaging

بسته بندی محصول با کیفیت باید تجربه استفاده از محصول شما را افزایش دهد. در نظر بگیرید که مخاطبان شما برای چه چیزی ارزش قائل هستند و در مورد آنچه که نام تجاری شما نشان می دهد فکر کنید. به عنوان مثال، مشتریان آگاه از محیط زیست ممکن است از یک جعبه 100٪ قابل بازیافت قدردانی کنند، با فرصتی برای شرکت در گفتگوی بزرگتر در مورد ماموریت محصول شما برای بهبود محیط. جزئیات همه چیز هستند.

من عاشق کمک به شرکت‌ها برای تحقق رویاهای بسته‌بندی خود هستم. کمک به ایجاد یک تجربه به یاد ماندنی جعبه گشایی که داستان منحصر به فرد یک برند را به شیوه ای بصری به اشتراک می گذارد، بسیار رضایت بخش است.