تهران و کرج
09126972376
ساعت پاسخگویی به تماس ها 9 صبح الی 6 عصر
09126972376
ساعت پاسخگویی به تماس ها 9 صبح الی 6 عصر
طراحی کاتالوگ حرفه ای نیکنان

طراحی کاتالوگ حرفه ای نیکنان

چوب کسری
چوب کسری
طراحی کاتالوگ خاص چوب کسری
دقیق پلاستیک
دقیق پلاستیک
طراحی کاتالوگ دقیق پلاستیک کهن
سیگما
سیگما
طراحی کاتالوگ دیجیتال سیگما
کوروش پروتئین
کوروش پروتئین
طراحی کاتالوگ کوروش پروتئین
طراحی کاتالوگ حرفه ای نیازمند چه دانشی است؟

نکات مهم طراحی کاتالوگ حرفه ای

فروش آنلاین و تجارت الکترونیک اولویت و سیستم اصلی کسب و کار شماست.
شرکت شما در نمایشگاه ها، کنگره ها و کنفرانس ها شرکت می کند.
شما به عنوان یک شرکت، کنگره ها، کلاسترها، آموزش های ویژه یا موارد مشابه را سازماندهی می کنید.
شبکه فروش شما پیش فروش یا بازدید در محل را برای خریداران بالقوه و بالقوه انجام می دهد.
شما می خواهید اعتبار بالایی در کسب و کار خود، اعتماد به محصولات، شهرت در بخش، از جمله جنبه های بسیار مثبت دیگر برای شرکت به دست آورید و/یا حفظ کنید.
شما محصولات و خدماتی برای نمایش در کاتالوگ دارید. اینها ابزارهای ضروری برای بازاریابی و فروش در هر صنعتی هستند. برخلاف آنچه در قرن بیست و یکم ممکن است بگوییم، طراحی کاتالوگ ریشه محکمی در عظمت شرکت دارد.

شما می خواهید از نتایج یک طراحی کاتالوگ حرفه ای = "هنر معتبر" لذت ببرید. همیشه ایده ها را در طرح های چشمگیر، جزئیات بی سابقه و خلاقیت های شخصی قرار دهید.

  • به طور منطقی، تفاوت های زیادی بین یک کاتالوگ فیزیکی چاپ شده و یک طراحی کاتالوگ حرفه ای برای استفاده دیجیتال (آنلاین) وجود دارد. هر یک از آنها برای هر شرکتی که می خواهد فروش خود را گسترش دهد و افزایش دهد اجباری است. هر دو کاتالوگ چاپی و دیجیتال مزایا و معایب خود را دارند.

    آنچه واضح است این است که کاتالوگ های دیجیتال عبارتند از:

    ارزان تر، از نقطه نظر کاغذ، جوهر، دستکاری... خیلی ساده، کاتالوگ دیجیتال را به ابزاری پایدارتر و زیست محیطی تبدیل می کنند.

    بازبینی ها یا نسخه های بیشتری را می توان در مدت زمان کوتاهی (یا تقریباً فوری) انجام داد. دیگر لازم نیست منتظر بمانید تا "کاتالوگ های چاپ شده را در جعبه هایی که در یکی از اتاق های دفتر چیده شده اند به پایان برسانید".

    نه از نظر فضا، نه از نظر مواد یا هر چیز دیگری محدودیتی وجود ندارد.

    به صورت دیجیتالی، همیشه می‌توانید انتخاب کنید که کاتالوگ‌های دیجیتال چه تأثیر یا نتایجی به دست می‌آورند.

    چه از طریق کانال های وب، مانند شبکه های اجتماعی یا از طریق ایمیل، یک کاتالوگ دیجیتال راه ها و سیستم های متعددی را برای انتشار به شما ارائه می دهد.

    تعامل با کاربر فقط از طریق یک طراحی کاتالوگ حرفه ای دیجیتالی انجام می شود. همچنین شامل فرم ها یا نظرسنجی ها برای جمع آوری نظرات، نیازها و غیره...

    به طور خلاصه، کاتالوگ های دیجیتال انعطاف پذیرتر، چندکاربردی تر، همه کاناله و زیست محیطی هستند.

مخاطب و مخاطب هدفی که کاتالوگ آنلاین و/یا چاپی به آنها ارسال می شود.

سبک و زبان برای رسیدن به افرادی که می‌خواهید تحت تأثیر قرار دهید، مجذوب یا شگفت‌زده کنید.

با طراحی کاتالوگ حرفه ای به چه اهداف تجاری کوتاه مدت یا بلندمدت می پردازید. در صورت لزوم ارسال به صورت دیجیتالی منحصراً و برای استفاده آنلاین. همچنین نسخه های فیزیکی را چاپ کنید. یا هر دو.

بدانید که آیا این کاتالوگ استفاده محدود در زمان برای یک رویداد خاص و خاص است یا خیر. یا برعکس، باید انعطاف پذیر باشد و امکان ایجاد ویرایش های بعدی و تغییرات برای استفاده های مختلف را داشته باشد.

آیا شرکت شما نیاز به تبدیل وب به یک کاتالوگ برای شرکت در نمایشگاه ها، کنگره ها و همایش ها دارد؟ یک سند WORD یا Power Point که می تواند با دست تحویل داده شود و بازدیدهای تجاری را شخصی سازی کند...

طراحی کاتالوگ حرفه ای

از آنجایی که امکانات و گزینه های زیادی برای انجام طراحی کاتالوگ شرکت وجود دارد، تعیین قیمت برای این نوع پروژه بسیار پیچیده است.
به طور فزاینده ای، قالب های طراحی بی شماری وجود دارد و طرح های خریداری شده در شبکه بسیار در دسترس است. برخی از آنها بسیار استادانه و زیبا هستند... اما فراموش نکنیم که طرح های استانداردی هستند. آنها نه طرح های انحصاری هستند و نه 100٪ منتشر نشده.

من به عنوان یک طراح کاتالوگ با بیش از 15 سال تجربه، خود را از سایر حرفه ای ها متمایز می کنم. من خلاقیت هایی را ارائه می کنم که از ابتدا شروع می شوند. بدون استفاده مجدد از عناصر، بدون پیش طراحی کاتالوگ حرفه ای اکتسابی. به همین ترتیب، من از طرح های خودم برای مشتریان دیگر استفاده نمی کنم، حتی اگر آنها شرکت هایی از همان بخش صنعتی یا تجاری باشند.

طراحی کاتالوگ حرفه ای

برای تهیه پی دی اف با بودجه و قیمت های تحقق باید موارد زیر را به خوبی تعیین و تحدید نمایم:
کاتالوگ شرکت
اطمینان حاصل کنید که کاتالوگ کسب و کار شما مزایای شرکت و ارزش پیشنهادی شما را برجسته و آشکار می کند. ارائه نقاط قوت شما، توضیح تاریخچه و مسیر حرکت شرکت... یکی از اهداف ضروری این سبک از کاتالوگ است. ضروری است که تمام جنبه هایی که شما را از رقبایتان متمایز می کند، عمومی کنید. همه این ترکیبات چیزی است که کاتالوگ ها را به یکی از مؤثرترین ابزارهای ارتباط گرافیکی برای شرکت شما تبدیل می کند.

کاتالوگ خدمات
البته اساس همه چیز مجموعه خدماتی است که شرکت شما به مشتریان بالقوه ارائه می دهد. کاتالوگ این ویژگی ها به عنوان خط لوله و نقطه شروع برای درخواست یک سرویس عمل می کند.

این نمایشی از اجزا، فرآیندها و سیستم‌ها است که به شیوه‌ای قابل درک و پرهیز از زبان فنی بیش از حد، خدمات، خط‌مشی‌ها، شرایط و ضوابط ارائه، ساعات و زمان پاسخگویی، اقدامات امنیتی و مسئولیت‌های مرتبط با هر یک از سرویس‌های افشا شده را توصیف می‌کند.

طراحی کاتالوگ حرفه ای

این کاتالوگ ها شامل جداول و لیستی از قیمت ها یا نرخ های معتبر هستند. این عامل به خصوص به این معنی است که کاتالوگ خدمات می تواند یک قطعه گرافیکی منقضی شده باشد و منسوخ شود. سیستم های مختلفی برای بهینه سازی این موضوع وجود دارد. یک متخصص طراحی گرافیک کاتالوگ می داند که چگونه به بهترین وجه به این مسائل منسوخ برخورد کند.

کاتالوگ محصولات
البته اساس همه چیز در معرض دید محصولاتی است که شرکت شما ارائه می دهد.
یک کاتالوگ با دقت سازماندهی شده، یک نمایه مفید و کاربردی، توزیع محصولات با تصاویر با کیفیت، جزئیات توصیفی ... جوهره این نوع کاتالوگ است. این باید یک قطعه کاربردی و قابل مدیریت باشد که مجذوب کننده و باعث فروش شود.

طراحی کاتالوگ حرفه ای

همانطور که در مورد کاتالوگ های خدماتی، مهم است که در مورد ماندگاری که ما به این نوع کاتالوگ اختصاص می دهیم، روشن باشیم. به خصوص، در مورد نسخه های چاپی، به دقت تجزیه و تحلیل کنید که کدام محصولات برای قرار دادن ایده آل هستند و یک استراتژی ترسیم کنید. فراموش نکنیم که یک کاتالوگ قدیمی دقیقاً به شهرت تجاری کمک نمی کند.

کاتالوگ تبلیغات
قطعاً این ترکیبی است بین کاتالوگ شرکتی، محصولات و خدمات.

5. کاتالوگ را شروع کنیم؟ چه چیزی نیاز دارم؟
خلاصه سازی
راه حل های چشمگیر، خلاقانه و موثر من برای طراحی کاتالوگ همیشه بر اساس مرحله اولیه است: آماده سازی دقیق یک جلسه توجیهی.

لازم است از ابتدا موارد زیر روشن شود:

شرکت شما چه خدمات و/یا محصولاتی ارائه می دهد؟
هدف و هدف چیست؟ شرکت شما باید با کاتالوگ به چه چیزی دست یابد؟
شرکت شما به لطف کاتالوگ می خواهد چه نوع مشتریانی را جذب کند؟
متن ها
محتوای متنی مانند هر پروژه گرافیکی، شرکتی یا تبلیغاتی ضروری است. دانستن اینکه چه بگوییم، چگونه و به کجا مخاطبان خود را هدایت کنیم، یک کار اولیه ضروری برای ارائه یک رویکرد صحیح به طراحی کاتالوگ شرکت است.

یک فایل متنی در Word، Libre یا OpenOffice، صفحه وب، Power Point یا موارد مشابه ضروری است. طراح گرافیک به نوشتن یا پیشنهاد متن اختصاص ندارد. اگرچه می‌توانید درستی رویکرد را کنترل کنید، اما تمام بخش‌ها، سرفصل‌ها، فهرست و محتوای متنی لازم باید توسط هر مشتری ارائه شود.

اگر انتخاب می کنید که متون با کیفیت ارتباطی بالا، توصیفی یا چشمگیر داشته باشید، همیشه می توانید از خدمات نوشتن حرفه ای (کپی رایتر) استفاده کنید.

تصاویر
آیا شرکت شما تصاویر دارد؟ کامل! آنها برای طراحی های مفهومی بسیار مفید خواهند بود.

همانطور که منطقی است، اگر یک کاتالوگ محصول باشد، عکس های اینها بیش از هزار کلمه می فروشند. بنابراین، توصیه می کنم مشتری برای این منظور از خدمات عکاسی حرفه ای استفاده کند. یک عکاس خبره در طبیعت بی جان، انتخاب «لوازم»، تنظیم محیط، تصویری که همان چیزی را که برای تقویت پایه های کسب و کار لازم است را منتقل می کند.

برای یک طراح گرافیک، ایجاد یک کاتالوگ با عکس های با کیفیت لذت بخش است، پس ادامه دهید!

LOGOS
البته، اگر شرکت از قبل سابقه طولانی در پشت خود دارد، لوگوی شرکت در وکتور (.AI، .SVG یا .PDF بالا) ضروری است.

پیکتوگرام یا نمادها، در صورت وجود، با استفاده عمومی و معمولی در شرکت.

اگر یک دفترچه راهنمای شرکت یا کتاب سبک و استفاده از لوگو وجود دارد، پیروی از دستورالعمل ها و هماهنگی با تمام قوانین تعیین شده در طراحی شرکت ضروری است.

طراحی کاتالوگ حرفه ای

6. چگونه کاتالوگ ها را طراحی کنم؟
طراحی ایجاد هر یک از کاتالوگ ها به روشی بی سابقه و منحصر به فرد برای هر مشتری، شرکت، محصول یا خدمات.

طرح بندی در Adobe InDesign

منعطف ترین و همه کاره ترین ابزار من برای مقابله با هر طراحی کاتالوگ حرفه ای.

با ترکیب فتوشاپ برای روتوش تصویر و ایلاستریتور برای ایجاد وکتور، کاتالوگ هایی با بالاترین کیفیت بصری و سطح ارتباطی بالا طراحی می کنم.

طراحی آیکون و پیکتوگرام

پیکتوگرام ها و نمادها ابزار دیگری برای اطمینان از ارائه واضح و مستقیم اطلاعات هستند. منبع نوری برای خلاصه کردن بصری محتوایی که مشتری به من ارائه می دهد.

همانطور که در مورد ارائه ها، اینفوگرافیک ها نیز نقش مهمی در فرآیند طراحی کاتالوگ حرفه ای شرکت دارند.

قبل از غواصی، به خاطر داشته باشید که یک اندازه در قلمرو طراحی کاتالوگ حرفه ای مناسب نیست. ارکان طراحی های موفق کاتالوگ محصولات شامل تصاویر چشم نواز، چیدمان های هوشمندانه، عکس های جذاب و سازماندهی است. به این واقعیت اضافه کنید که بخش‌های مختلف معمولاً رویکردهای متفاوتی را ایجاب می‌کنند: یک کاتالوگ برای یک خرده‌فروش کالاهای ورزشی با جعبه بزرگ با یک کاتالوگ برای یک ساعت‌ساز سفارشی تفاوت زیادی دارد. بنابراین، از کجا باید شروع کرد؟ بیایید به چند روش ضروری برای استفاده از بهترین روش ها برای شروع اولیه در چیدمان کاتالوگ خود نگاه کنیم.

7. زمان تحویل
بسته به سرعت پاسخگویی مشتری، تحویل ممکن است به طور قابل توجهی متفاوت باشد. در زیر به طور تقریبی توضیح می دهم:

ارائه اولین پروپوزال برای روی جلد و پشت جلد + یکی دو نمونه از صفحات داخلی = 5 روز.
دومین ارائه کاتالوگ، روی گزینه طراحی انتخاب شده. — 24 صفحه = حداکثر مدت 10 روز. — 60 صفحه = حداکثر مدت 15 روز.
در صورت نیاز فوری به کاتالوگ، در مورد مبانی و شرایط به توافق خواهیم رسید تا فرآیند به نتیجه موفقیت آمیز و با تاریخ های برنامه ریزی شده برسد. اگر برای این موضوع با من تماس بگیرید خوشحال می شوم و ما در مورد راه حل های احتمالی صحبت خواهیم کرد.

لازم به یادآوری است که شروع پروژه تا زمانی که دریافت نکنیم انجام نخواهد شد:

پرداخت 50% برای طراحی کاتالوگ.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *