تهران و کرج
09126972376
ساعت پاسخگویی به تماس ها 9 صبح الی 6 عصر
09126972376
ساعت پاسخگویی به تماس ها 9 صبح الی 6 عصر

طراحی، چاپ و بسته بندی

مشاوره، طراحی، نظارت و تولید

طراحی، چاپ و بسته بندی گرافیست دات کام

انجام کلیه امور مربوط به بسته بندی از طراحی تا چاپ و تولید

طراحی بسته بندی
طراحی بسته بندی

طراحی بسته بندی جعبه، لفاف، لیبل، کارتن و ...

چاپ و تولید
چاپ و تولید

چاپ افست، چاپ رول، چاپ کارتن، چاپ لیبل و...

هویت بصری و تبلیغات
هویت بصری و تبلیغات

طراحی لوگو، برندبوک، ست اداری، کاتالوگ و ...

از طراحی تا چاپ اختصاصی محصولات شما

کلینیک تخصصی طراحی، چاپ و بسته بندی

طراحی بسته بندی (جعبه، کارتن، لفاف)
طراحی هویت بصری (brand book)
طراحی تبلیغاتی (کاتالوگ، بیلبورد، بروشور و ..)
طراحی جعبه مقوایی
طراحی اقلام تبلیغاتی
طراحی بسته بندی
آخرین طراحی ها

آخرین پروژه های طراحی بسته بندی

آخررین پروژه های طراحی بسته بندی مشتریان محترم گیلاس گالری

طراحی بسته بندی زعفران صادراتی زیمازر
طراحی بسته بندی زعفران صادراتی زیمازر
طراحی 5 طعم مرباهای برند نیبل
طراحی 5 طعم مرباهای برند نیبل
طراحی مرباهای برند نیبل
طراحی مرباهای برند نیبل
طراحی یونیفرم جدید نان تست نیکنان
طراحی یونیفرم جدید نان تست نیکنان
طراحی تیوپ شامپوی نرم کننده برند صحت
طراحی تیوپ شامپوی نرم کننده برند صحت
از طراحی تا تولید

چاپ و بسته بندی

چاپ افست، فلکسو کارتن و فلکسو لفاف

چاپ جعبه مقوایی
چاپ کارتن
چاپ رول لفاف و لیبل
طراحی گرافیک، چاپ و بسته بندی

طراحی، چاپ و بسته بندی

بسته بندی معنادار و مشخص کننده محصول غذایی و برند با مکانیزه کردن چاپ و تولید کاغذ در قرن نوزدهم آغاز شد. در طول دهه ها، طراحی گرافیک پیچیده تر و پیچیده تر شده است. شکل، رنگ ها و تایپوگرافی در نوع خود به عنوان یک کد عمل می کند که به مصرف کننده هشدار می دهد، جذب می کند و با آن ارتباط برقرار می کند: یک محصول برای بازار لوکس طراحی مشابهی با یک محصول برای بودجه های متوسط نخواهد داشت.

اختراع ماشین کاغذ و مکانیزه کردن چاپ لیتوگرافی چهره بسته بندی مواد غذایی را در قرن نوزدهم تغییر داد. در انگلستان ویکتوریایی، بسته‌بندی شروع به استفاده از رنگ کرد و تصاویری که قبلاً گرافیک طبقه بالا را تقلید می‌کردند، سعی داشتند طبقه کارگر جوان را به خود جذب کنند.

طراحی، چاپ و بسته بندی گیلاس گالری

تایپوگرافی جدید از حروف چاپی کتاب متمایز شد و تخیلی تر شد. بسته بندی به تدریج تبدیل به یک رسانه تبلیغاتی شد. چاپگرها کاتالوگ هایی را در قالب های تصویری مختلف در اختیار تولیدکنندگان بسته بندی قرار می دهند.

این الگوها بر روی مواد مختلف مانند ورق های قلع با شکافی که نام محصول و تولید کننده در آن اضافه شده بود از قبل چاپ می شد و در نتیجه فرآیند ساخت را ساده می کرد. با وجود پیشرفت‌های فنی، اشکال استاندارد بسته‌بندی همچنان بر بازار حاکم است زیرا فشرده، ارزان و سریع تولید می‌شوند. با این حال، با استفاده از دستور زبان بصری بر روی تخیل جمعی و در جایی که هیچ چیز به شانس واگذار نمی شود، به تصاویر و متونی که معنا و هویت محصول را منتقل می کنند، توجه ویژه ای می شود.

بسته بندی مدرن به عنوان یک نشانه به تنهایی از نشانه شناسی - علم نشانه ها - در سپیده دم قرن بیستم پدیدار شد.

طراحی گرافیکی یک بسته یک فرآیند مونتاژ پیچیده است که به مهارت زیادی نیاز دارد. انتخاب شکل، پالت رنگ، تایپوگرافی و مواد، نشانه های ترکیبی هستند که بسته بندی را برای مصرف کننده قابل مشاهده و قابل درک می کند.

طراحی، چاپ و بسته بندی گیلاس گالری

شکل و رنگی که از دور قابل مشاهده است، به مصرف کنندگان هشدار می دهد و توجه آنها را به خود جلب می کند. حروف تایپ و انتخاب فونت به ایجاد هویت، بسته بندی و نام تجاری کمک می کند: کوکاکولا نمونه بارزی است که در آن محصول و برند شرکت یکی هستند. آنها با هم کدی را تشکیل می دهند که انتظاراتی را در ذهن مصرف کننده ایجاد می کند.

طراحی، چاپ و بسته بندی گیلاس گالری

بسته بندی مشکی و طلایی، با تایپوگرافی نادیده گرفته شده، یک ماده نجیب را نشان می دهد و بنابراین اغلب برای محصولات لوکس استفاده می شود. این کالاها اغلب با عناصر دیگری تزئین می شوند که نقش اصلی آنها برجسته کردن محصول است، در حالی که هیچ کمکی به عملکرد حفظ محتوا نمی کند. روبان های ساتن روی جعبه های شکلات نمونه خوبی هستند.

درست همانطور که دنیای هنر گرافیک بسته بندی را بازیابی کرد تا فراتر از معنای تجاری آنها طنین انداز شود (مثلاً اندی وارهول و قوطی های سوپ کمبل او در سال 1962)، جهان صنعتی برای سفارش گرافیک های غیرعادی به دنیای هنر روی آورد. در نسخه های محدود برای محصولات خاص منتشر شده است. حالا آنها تبدیل به یک نماد شده اند. به عنوان مثال، Perrier بطری های خود را با طرح های هنری خیابانی در سال 2014 تزئین کرد.

طراحی، چاپ و بسته بندی گیلاس گالری

جهانی شدن برندها معمولا به این معناست که آنها معمولاً از بسته بندی یکسانی در کل جهان استفاده می کنند. با این حال، کدهای غذایی و نمادین از فرهنگی به فرهنگ دیگر متفاوت است، و برندها را مجبور می کند که «جهانی» (هم جهانی و هم محلی) فکر کنند تا در عین انطباق با عادات غذایی محلی، در سطح جهانی قابل تشخیص باشند.

طراحی، چاپ و بسته بندی گیلاس گالری

از سوی دیگر، فراتر از انتخاب رنگ و تایپوگرافی، برخی از تولیدکنندگان با انتخاب بسته بندی غیرمنتظره و متمایز به عنوان وسیله ای برای به روز رسانی تصویر محصول، حتی اگر محتویات آن بدون تغییر باقی بماند، از کدهای سنتی بسته بندی استاندارد منحرف می شوند.

تماس با ما

فرم تماس و نظرات شما