تهران و کرج
09126972376
ساعت پاسخگویی به تماس ها 9 صبح الی 6 عصر
09126972376
ساعت پاسخگویی به تماس ها 9 صبح الی 6 عصر
طراحی کاتالوگ دیجیتال سیگما

طراحی کاتالوگ دیجیتال سیگما

چوب کسری
چوب کسری
طراحی کاتالوگ خاص چوب کسری
دقیق پلاستیک
دقیق پلاستیک
طراحی کاتالوگ دقیق پلاستیک کهن
نان نیکنان
نان نیکنان
طراحی کاتالوگ نان نیکنان
کوروش پروتئین
کوروش پروتئین
طراحی کاتالوگ کوروش پروتئین
طراحی کاتالوگ دیجیتال نیازمند چه دانشی است؟

نکات مهم طراحی کاتالوگ دیجیتال

گاهی اوقات سوال این نیست که چگونه یک طراحی کاتالوگ دیجیتالی داشته باشیم، بلکه این است که چگونه شروع کنیم. با پی دی اف! FlippingBook Catalog Maker کاتالوگ PDF شما را به یک flipbook HTML5 تبدیل می کند که ویژگی های جالبی را ارائه می دهد. با این نرم افزار برای کاتالوگ های دیجیتال، شما محتوای خود را به شیوه ای کاملا جدید ارائه می کنید.

فایل PDF خود را در کاتالوگ ساز FlippingBook آپلود کنید. صرف نظر از اندازه فایل، سند شما در عرض چند دقیقه به یک کاتالوگ آنلاین عالی تبدیل می شود. شما به راحتی می توانید آن را حرکت کنید!

کاتالوگ محصولات دیجیتال خود را سفارشی کنید تا چیزی بیش از یک نسخه PDF ارائه شود. می توانید تم خود را سفارشی کنید، نام تجاری سفارشی اضافه کنید و سطح امنیت مورد نظر خود را تنظیم کنید.

کاتالوگ آنلاین خود را تعاملی کنید: ویدیوها را با همه موارد درج کنید، برای افزایش فروش به صفحات اقلام در وب سایت خود پیوند دهید و هر تصویر را به یک پنجره بازشو تبدیل کنید.

کاتالوگ محصولات را با گروه هدف خود به اشتراک بگذارید. می توانید لینک های مستقیم ارسال کنید یا طراحی کاتالوگ دیجیتالی را در وب سایت خود جاسازی کنید تا بخشی از هر صفحه شود.

بروشورها و کاتالوگ های تبلیغاتی جذابیت خود را برای خرده فروشان و مصرف کنندگان از دست نداده اند. در واقع، 55 درصد فرانسوی ها کاتالوگ ها، راهنماها و بروشورهای تبلیغاتی را که در صندوق پستی خود می بینند مفید می دانند و 13 درصد آنها را بسیار مفید می دانند.

با این حال، از آنجایی که فناوری دیجیتال در حال افزایش است و سال 2020 توزیع بروشور کاغذی را منسوخ کرده است، قالب دیجیتالی آن همچنان در حال افزایش است. فرانسوی ها مزایای کاتالوگ دیجیتال را در مقایسه با کاتالوگ های کاغذی چگونه می بینند؟ برای پاسخ به این سوال، 5042 نفر از 18 تا 22 دسامبر 2020 در یک نمونه از جمعیت فرانسوی 18 سال و بالاتر مصاحبه شدند.

طراحی کاتالوگ دیجیتالی

تکنولوژی و مدرنیته: بروشور دیجیتال برنده است

60 درصد فرانسوی‌ها طراحی کاتالوگ دیجیتال را محیط‌زیست‌تر و 54 درصد فرانسوی‌ها مدرن‌تر از نسخه کاغذی می‌دانند. این دو تصور حتی در بین کاربران ایرانی نیز مشخص تر است (نظرسنجی از 4839 نفر): 74٪ از کاربران کاتالوگ دیجیتال را نسبت به نسخه کاغذی زیست محیطی تر و 57٪ مدرن تر می دانند.

64 درصد فرانسوی‌هایی که از لایحه ممنوعیت توزیع برگه‌های کاغذی در صندوق‌های پستی حمایت می‌کنند، نسخه دیجیتالی آن را بیشتر از نسخه کاغذی زیست‌محیطی می‌دانند. از سوی دیگر، وجود برچسب «ایست میخانه» تأثیر قابل‌توجهی بر ادراک ندارد، زیرا 60 درصد از افراد دارای برچسب «ایست میخانه» و 60 درصد از افراد بدون برچسب، جزوه دیجیتال را بیشتر محیط‌زیست می‌دانند.

مزایای عملی دفترچه دیجیتالی نسبت به کاغذ: یک مسابقه نزدیک

در واقع، فرانسوی ها در این مورد اختلاف نظر دارند. 38 درصد رسانه های دیجیتال را به همان اندازه کاغذ راحت می دانند، 37 درصد رسانه های دیجیتال را راحت تر و تنها 24 درصد رسانه های دیجیتال را راحت تر می دانند. این واقعیت که مصرف کنندگان بروشور را بدون نیاز به تحقیق یا اقدامی به خانه هایشان ارسال می کنند، می تواند جنبه کاربردی تر کاغذ را در مقایسه با مواد دیجیتال توضیح دهد.

طراحی کاتالوگ دیجیتالی

بروشور دیجیتالی به اندازه کاغذ کامل، فردی، مفید و زیباست

به طور کلی، فرانسوی ها طراحی کاتالوگ دیجیتال را کامل (62%)، شخصی سازی شده (59%)، مفید (61%) و زیبایی (60%) را به عنوان کاتالوگ کاغذی در نظر می گیرند. با این حال، نگاه کردن به ادراک از طریق منشور سن، شکاف واضحی را بین گروه‌های سنی 18-24 و 50-64 سال نشان می‌دهد. افراد 18 تا 24 ساله نسخه دیجیتال را کامل تر (36%)، شخصی سازی شده (37%)، زیبایی شناختی (32%) و مفید (33%) نسبت به افراد 50-64 ساله می یابند که آن را تنها 19% کاملتر می دانند، 18 ٪ شخصی تر، 16٪ مفید تر و 13٪ زیبایی بیشتر.

طراحی کاتالوگ دیجیتالی

از سوی دیگر، بروشور دیجیتال در بین کاربران برچسب "ایست میخانه" برنده می شود که این نسخه را کامل تر (32٪)، شخصی تر (29٪)، مفیدتر (31٪) و جذاب تر (25٪) می دانند. .

فرانسوی ها آماده هستند تا زمانی که نسخه کاغذی دیگر توزیع نمی شود، به کاتالوگ آنلاین روی بیاورند

اگر کاتالوگ‌ها، راهنمای سفر یا بروشورهای تبلیغاتی دیگر در صندوق‌های پستی توزیع نمی‌شد، 64 درصد فرانسوی‌ها احتمالاً قیمت‌ها و پیشنهادها را در اینترنت جستجو می‌کردند. این تعداد با توجه به اینکه تعداد درخواست‌های «پروژه» به Google در اولین دوره مهار سه برابر شد، یعنی زمانی که آگهی‌ها در صندوق‌های پستی رها نمی‌شدند، چندان تعجب‌آور نیست. جای تعجب نیست که افرادی که بیشتر به دیجیتال روی می آورند شامل افراد 18 تا 24 ساله و 25 تا 34 سال (71 درصد) می شود.

طراحی کاتالوگ دیجیتالی به دلیل جنبه زیست محیطی و مدرنش برای فرانسوی ها جذاب است، اما مفید بودن، کامل بودن، شخصی سازی و زیبایی شناسی آن به شدت کاتالوگ کاغذی درک نمی شود. با این حال، مصرف‌کنندگانی که به‌طور فزاینده‌ای برای خرید آنلاین خود قبل از رفتن به فروشگاه برنامه‌ریزی می‌کنند، ارزش دارد (1 در 2 خرید). در حالی که فناوری دیجیتال جایگزین بروشورهای کاغذی در فروشگاه‌های خرده‌فروشی نیست، اما ابزاری موثر برای خرده‌فروشان و مصرف‌کنندگان است.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *