تهران و کرج
09126972376
ساعت پاسخگویی به تماس ها 9 صبح الی 6 عصر
09126972376
ساعت پاسخگویی به تماس ها 9 صبح الی 6 عصر

طراحی ست اداری

طراحی ست اداری

طراحی ست اداری، سربرگ، کارت ویزیت، پاکت نامه، پاکت کیفی و کیسه ای

Cr
Who
Ec

نمونه کارهای طراحی کارت ویزیت

خرید پک لایه باز کارت ویزیت

نمونه کارهای طراحی سربرگ

خرید پک لایه باز ست اداری

طراحی ست اداری

ست اداری در واقع همان کاغذ کاری است که برای هر شرکت یا اداره ای مورد نیاز است. مجموعه آفیس شامل هدر، کارت ویزیت، پاکت اداری و غیره می باشد.

هدف اصلی مجموعه ست اداری زیباسازی و هماهنگی کلیه مقالات یک شرکت است. مجموعه اداری همچنین کار شناسایی یک برند را انجام می دهد.

طراحی ست اداری
در طراحی ست اداری، مهم ترین مرحله انتخاب رنگ هایی است که با لوگوی برند مطابقت دارند. این رنگ ها قرار است روی تمام کاغذها باشد. انتخاب رنگ های مناسب باعث جذب مشتری و افزایش اعتبار برند شما می شود.

آنها مجموعه های اداری را برای تبادل نامه و اوراق بین شرکت های مختلف طراحی می کنند. مجموعه آفیس همچنین کپی کردن اوراق یک شرکت را آسان می کند.

در طراحی ست اداری می توانید موارد زیر را در نظر بگیرید:

• هدر A4 و A5
• کارت کسب و کار
• پاکت اداری (ملخ)
• پاکت A4 و A5
• یادداشت
• پوشه
• برچسب و جلد CD یا DVD
• پاکت نامه در اندازه های دیگر
• و مواردی مانند خودکارهای تبلیغاتی و ... در صورت نیاز

بدیهی است که سربرگ اداری بدون لوگو خیلی زیبا نیست و حرفه ای نیست. به همین دلیل قبل از انجام هر کاری باید یک طراحی لوگو انجام شود و یا اگر لوگوی فعلی شرکت قدیمی بازطراحی شده است باید طراحی مجدد شود تا مدرن تر به نظر برسد.

داشتن لوگو در شناخت هویت برند و شرکت شما بسیار موثر است و برای شما هویت تجاری ایجاد می کند که به تدریج برای همه آشنا می شود و این امر تاثیر ویژه ای در افزایش فروش و سود شما دارد.

کارت ویزیت یکی از مهم ترین قسمت های ست اداری است. برای طراحی کارت ویزیت باید به ترکیب و عنوان مناسب، هارمونی رنگ، اندازه فونت، رعایت فاصله مشخص از لبه ها و ... توجه کرد.

چاپ کارت ویزیت بسته به سلیقه و بودجه مشتری به روش های مختلف امکان پذیر است. برخی از انواع چاپ کارت ویزیت عبارتند از: براق مات یا براق، کتان آلمانی، هلندی، مقوا، سلفون یا لمینت.

یکی دیگر از اجزای کلیدی مجموعه آفیس هدر است. در طراحی هدر می توانید بسیار خلاق باشید. برای مثال می توانید از رنگ های مختلف استفاده کنید تا هدر ساده نباشد. لوگو همچنین می تواند نقش برجسته یا روکش طلا داشته باشد که زیبایی زیادی به سربرگ خواهد داد.

برخی از مشتریان ترجیح می دهند لبه گرد شرکتشان گرد باشد که ظاهری فانتزی و شیک دارد و کاملا جدید است.

یکی از اقلام موجود در ست های اداری پاکت نامه است که طراحی آن با توجه به سلیقه مشتری و خلاقیت طراح انجام می شود. همچنین می توان چسب درب پاکت را هماهنگ با سایر اجزای ست اداری طراحی کرد.

چاپ پاکت با کاغذ تحریر، شیشه، کتان، فانتزی طرح دار و مقوا قابل انجام است.

طراحی ست اداری: آنچه باید بدانید

بنابراین، طراحی ست اداری به استفاده از هنر گرافیکی سفارشی برای این اقلام به عنوان بخشی از استراتژی برندسازی اشاره دارد تا آنها را به بخشی از تصویر یک برند تبدیل کند که معمولاً شامل طراحی لوگو، نام و شعار به اضافه عناصر گرافیکی برای برجسته کردن آنها می شود.

ست اداری چیست؟

این می تواند طیف گسترده ای از چیزها از کارت های یادداشت گرفته تا پاکت نامه، کارت ویزیت، نمونه کارها و پاکت نامه باشد. به نحوه ذخیره نامه خود فکر کنید: آیا این نامه دارای عناصر شخصی است یا حرفه ای؟

طراحی ست اداری

ست اداری همه چیز در مورد طراحی، عملکرد، ارائه و پیام یک محصول است.

چرا از ست اداری استفاده کنیم؟

ممکن است تعجب کنید که چرا باید از ست اداری به عنوان یک رسانه بازاریابی استفاده کنید. بیایید نگاهی به پاسخ برخی از رایج ترین سوالات مربوط به استفاده از ابزارهای بازاریابی ست اداری بیاندازیم:

• نوشت افزار مقرون به صرفه است.

• ست اداری چند منظوره و همه کاره است.

• ست اداری قابل تنظیم است.

• ست اداری برای استفاده حضوری یا آنلاین ساخته شده است.

• استفاده از ست اداری نسبت به مواد چاپی راحت تر است.

• ست اداری ابزارهای برندسازی و بازاریابی با کیفیتی را ارائه می دهد.

طراحی ست اداری

به طراحی ست اداری فکر می کنید؟ در اینجا چند جزئیات وجود دارد که باید در نظر داشته باشید: وقتی صحبت از طراحی گرافیکی می شود، مطمئن شوید که سبکی را انتخاب کنید که با نیازهای برند شما مطابقت داشته باشد.

اغلب می‌توانید با استفاده از فونت‌های موجود در پول خود صرفه‌جویی کنید، اما مهم است که مطمئن شوید برای برند شما درست است.

رنگ درست همانطور که نمی خواهید از ست ست اداری صورتی یا بنفش استفاده کنید، باید مطمئن شوید که از پالت رنگ مناسب برای برند خود استفاده می کنید. شما اغلب می توانید صدها نمونه رنگ را در فروشگاه بزرگ جعبه محلی خود برای مراجعه آسان پیدا کنید.

ممکن است به راحتی از رنگ آبی غافل شوید، اما می‌خواهید از رنگ‌هایی استفاده کنید که واقعاً با تصویر برند شما مطابقت داشته باشند، به خصوص اگر ست اداری شما برای یک تجارت یا شرکت با رنگ‌بندی متفاوت باشد.

انواع طراحی ست اداری

انواع مختلفی از طرح های ست اداری وجود دارد که هر کدام هدف کمی متفاوت دارند. از اقلام تجاری و تبلیغاتی گرفته تا دعوت نامه ها، ست اداری به اشکال مختلفی برای برندها استفاده می شود.

موارد زیر رایج ترین موارد هستند: اقلام استنسیل شده با استفاده از شابلون، هنرمندان گرافیست می توانند تصاویر گرافیکی پر جنب و جوش و زنده را بر روی هر سطحی ایجاد کنند. برای این منظور از کاغذ، تخته پوستر، پلاستیک و حتی چوب مصنوعی استفاده می شود.

طراحی ست اداری

استنسیل ها با نوع گرافیکی خاصی چاپ می شوند که طراح را قادر می سازد تصاویر را مستقیماً روی اشیاء بچسباند. طراحی دکمه با ایجاد دکمه ها با استفاده از اشکال گرد کوچک، یک گرافیست می تواند گرافیک های چشم نوازی خلق کند.

آناتومی طراحی ست اداری

تایپوگرافی یا حروف معمولاً قابل شناسایی ترین عنصر یک طراحی عالی ست اداری است. ویژگی های اصلی عبارتند از: حروف بزرگ 300-400 درصد یا بیشتر در ارتفاع و عرض (مثلاً 6 تا 7 نقطه یا فونت 6 نقطه ای) یک تایپ فیس ثابت در تمام موارد موجود در مجموعه چه حروف سریف یا سری باشد.

طراحی ست اداری

sans serif بهترین راه برای استفاده از فونت این است که هر کاراکتر در فونت را با حروف هر خط ترکیب کنید به طوری که هر کاراکتر نیز یک عنصر تایپوگرافی در یک خط از نوع باشد رنگ نیز یکی از ویژگی های مهم طراحی خوب ست اداری است. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می شود، رنگ های روشن و تیره به طور ایده آل به گونه ای استفاده می شوند که به خوبی با هم ترکیب می شوند تا قطعه ای منسجم و بدون فشار ایجاد کنند.

ابزارها، نکات و منابع

اگر قصد دارید طراحی ست اداری خود را به سطح بالاتری ببرید، توصیه می کنیم بهترین ابزار، تخصص و نکات را برای هر نوع نوشت افزار و طراحی انتخاب کنید. این راهنما شامل همه چیزهایی است که برای طراحی یک محصول به یاد ماندنی باید بدانید. ست اداری شخصی سازی شده: اصول اولیه در اینجا خلاصه ای سریع از نحوه طراحی ست اداری شخصی سازی شده است، و در اینجا چند ابزار عالی برای ساخت ست اداری شما برای هدیه دادن آورده شده است. کارت تبریک: اصول اولیه با ساده ترین ابزارها، می توانید احساسات اولیه را به چیزی خاص تبدیل کنید.

طراحی ست اداری

در اینجا نحوه طراحی یک کارت سریع و شروع لیست هدیه دادن آورده شده است. برچسب‌های هدیه: اصول اولیه برای هدیه‌ای که بیشتر از کارت تبریک معمولی است، یک برچسب سرگرم‌کننده با یک پیام جشن تعیین کنید. در اینجا نحوه طراحی یک برچسب هدیه آورده شده است.

از طراحی ست اداری می توان برای بهبود تصویر برند با هنر سفارشی و فونت های تایپ استفاده کرد که به جذابیت برند برای مشتریان کمک می کند. با استفاده از ست اداری، یک برند می تواند از دیگران متمایز شود و تصوری مثبت ایجاد کند.

6 اصل مهم در طراحی ست اداری

مطمئناً، می‌توانید لوگوی نام تجاری خود را کپی کرده و آن را در بالای هر صفحه‌ای که چاپ می‌کنید بچسبانید – اما این لزوماً یک ست ادراری جذاب یا کاربردی را ایجاد نمی‌کند. در عصر دیجیتال، سربرگ فیزیکی به ندرت اولین کالای مارک دار است که مشتری یا مشتری می بیند، اما این از اهمیت آن کم نمی کند. ست اداری تجاری شما باید چشمگیر، حرفه ای و در کل به خوبی طراحی شده باشد تا اطمینان حاصل شود که کسب و کار شما از طریق هر کالای کاغذی که ارسال می کند، شهرت مثبتی به دست می آورد.

اگر در آستانه سفارش کالاهای کاغذی مانند کارت ویزیت، کاغذ نامه، پاکت نامه، برچسب و موارد دیگر هستید، برای کشف آنچه باید در مورد طراحی کالاهای کاغذی با کیفیت برای کسب و کار خود بدانید، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

سربرگ شما نیازی به داشتن خلاصه ای از طرح کسب و کار شما ندارد، اما نمی خواهید چیزی را که ممکن است در ارتباط با مخاطبین تجاری و مشتریان مهم باشد، کنار بگذارید. در اینجا یک لیست استاندارد از اطلاعاتی است که باید در طراحی ست اداری گنجانده شود:

  • نام شرکت
  • آرم شرکت
  • اطلاعات تماس
    البته، ممکن است اطلاعات دیگری مربوط به کسب و کار شما وجود داشته باشد که ممکن است بخواهید آنها را درج کنید. نمونه هایی از این موارد به شرح زیر است:
  • گواهینامه ها و مجوزهای مربوطه
  • شعار
  • صفحات رسانه های اجتماعی
  • مکان های تجاری
  • ساعات عملکرد

هنگامی که بدانید چه چیزهایی را باید در طراحی ست اداری خود بگنجانید، می توانید سازماندهی آن را به روشی زیباشناختی آغاز کنید.

شما واقعاً فقط دو گزینه جهت یابی دارید - عمودی یا افقی - اما گزینه های طرح بندی شما تقریباً بی پایان هستند. این طرح آرم، نام، اطلاعات تماس و هر جزئیات دیگری را که انتظار دارید کسب و کارتان شامل شود، سازماندهی می کند. قبل از تصمیم گیری در مورد چیدمان، ارزش وقت شما را دارد تا در مورد سایر طرح های ست اداری تجاری به صورت آنلاین تحقیق کنید.

دنیای طراحی گرافیک گسترده است و شما باید بتوانید از برخی از ست اداری های حرفه ای موجود الهام بگیرید. هر جنبه ای از طراحی لوازم التحریر شما چیزی در مورد کسب و کار شما می گوید، بنابراین هنگام تعیین طراحی و جهت خود باید ارزش های برند خود را در نظر بگیرید.

اولین توجه شما هنگام طراحی ست اداری حرفه ای این است که با چه فضایی باید کار کنید. به طور معمول، لوازم التحریر چاپ و برش داده می شود، به این معنی که شما باید به طور خاص در مورد لبه های طرح خود فکر کنید تا مطمئن شوید هیچ چیز حیاتی قطع نمی شود.


اگر می خواهید چاپ درست به لبه صفحه شما برسد، باید یک تیغه طراحی کنید، اما باید بدانید که چه قسمت هایی از طرح شما بریده می شود. شما باید با یک ارائه دهنده ست اداری معتبر مانند کرین برای درک بهتر و طراحی خطوط تیغ و تا همکاری کنید.

فونت هایی که برای استفاده در لوازم التحریر خود انتخاب می کنید، شاید بیشترین تأثیر را بر پیام های نانوشته ای داشته باشد که لوازم التحریر شما ارسال می کند. هر فونت یک شخصیت دارد. تفاوت های درک شده بین یادداشت تایپ شده در Times New Roman و یادداشتی که در Comic Sans تایپ شده است را در نظر بگیرید.

به طور کلی، فونت های سریف بیشتر رسمی و حرفه ای هستند، در حالی که فونت های sans-serif کمی معمولی و سرگرم کننده تر هستند. فونت های انتخابی شما باید تا حدودی منحصر به فرد باشد، اما مهمتر از همه، آنها باید لحن و اصول تجارت شما را به اشتراک بگذارند.

به احتمال زیاد شما قبلاً روی یک پالت رنگ برای کسب و کار خود قرار گرفته اید. رنگ‌ها، مانند فونت‌ها، در مورد نحوه عملکرد کسب‌وکار شما ارتباط زیادی برقرار می‌کنند: رنگ‌های روشن‌تر تمایل دارند فریاد «عجیب‌آمیز» و «آرام» بدهند در حالی که رنگ‌های تیره‌تر یا خاموش‌تر می‌گویند «جدی» و «معتبر».

اگر پالت رنگ شما بخش مهمی از برند شما است، باید رنگ ها را در طراحی ست اداری خود، چه در لوگو یا به عنوان مسدود کننده رنگ در اطراف صفحه، بگنجانید.

در روشی مشابه با خطوط برش و تا، نگرانی های مربوط به فاصله گذاری برای اطمینان از قرار گرفتن عناصر کلیدی لوازم التحریر شما از نظر زیبایی شناختی است. هر کلمه و گرافیک باید قابل رمزگشایی باشد و فضای سفید مناسبی داشته باشد تا اطمینان حاصل شود که صفحه متعادل می شود. مملو کردن ست اداری خود با اطلاعات راه خوبی برای ایجاد احساس گیج کننده و ناخوانا در صفحه است، بنابراین باید اهمیت فاصله گذاری در طول فرآیند طراحی را به خاطر بسپارید.

هر کسب و کاری منحصر به فرد است، بنابراین هیچ قانون یکسانی برای طراحی ست اداری تجاری جذاب و کاربردی وجود ندارد. به طور کلی، شما باید تلاش کنید تا کالاهای کاغذی خود را تا حد امکان ساده کنید و در عین حال به عناصر برند خود وفادار بمانید.

خوب است که مهم ترین اطلاعات را در ابتدا قرار دهید - مانند نام کسب و کار و اطلاعات تماس خود - اما باید هر اطلاعاتی را که فکر می کنید مربوط است درج کنید. در نهایت، نباید از تغییر طراحی ست اداری خود با رشد و تغییر کسب و کار بترسید.

ست اداری های خلاقانه

به زودی مجموعه ای از ست اداری های خلاقانه دنیا را در این صفحه بارگذاری خواهیم کرد.

توصیه: حتما بعد از طراحی لوگو اقدام به تهیه دفترچه برند خود نمایید.
طراحی برند بوک